წყალტუბოში ჩატარდა ტრენინგი თემაზე „საკურორტო სერვისი და მომსახურების ეტიკეტი“. ტრენინგზე მონაწილეობას ღებულობდნენ წყალტუბოს სხვადასხვა სასტუმროს პერსონალი და პირები, რომლებიც დაინტერესებულნი არიან სასტუმროში დასაქმებით.
ტრენინგის მონაწილეებს მიეწოდათ ინფორმაცია იმ უნარ-ჩვევებზე, რომლებიც აუცილებელია იმისთვის, რომ სასტუმროს პერსონალი შესაბამისად ემსახურებოდეს კლიენტებს. შეხვედრა დაფუძნებული იყო მიღებული თეორიის პრაქტიკით გამყარებაზე. მონაწილეების თქმით, კარგი იქნება, თუ მსგავსი ტრენიგების ციკლი უფრო მაშტაბურად ჩატარდება.
პროექტი ხორციელდება ჩეხური ორგანიზაცია „ადამიანი გაჭირვებაში“ მხარდაჭერით (დონორი - მსოფლიო ბანკი)